Uruchomienie programu Atelier jest wyrazem uważnego wsłuchiwania się marki w potrzeby klientów i jej odpowiedzią na liczne zapytania związane z personalizacją produktów oraz tworzeniem projektów na indywidualne zamówienie.
„Klient, który zamawia niestandardowy lub spersonalizowany produkt Bang & Olufsen, nie tylko decyduje się na zakup zestawu głośników, ale jednocześnie tworzy produkt będący wyrazem jego osobowości i stylu. Naszym celem jest w tej sytuacji dostarczenie takiego modelu B&O, który będzie idealnie rezonował z potrzebami klienta, budując tym samym trwałą relację między marką a klientem” – mówi dyrektor generalny Bang & Olufsen, Kristian Teär.
Bang & Olufsen Atelier oferuje możliwości personalizacji w następujących obszarach:
- Atelier Bespoke (zamówienia specjalne): współpracując bezpośrednio z rzemieślnikiem Atelier, klienci mogą stworzyć niestandardowy produkt, tworząc tym samym unikalny egzemplarz.
- Atelier Catalogue (katalog Atelier): klienci mogą wybierać spośród ponad 500 000 możliwych kombinacji – wykończeń tkanin, drewna i aluminium – aby stworzyć swój wymarzony produkt.
- Atelier Editions (edycje specjalne): limitowane edycje kultowych produktów z portfolio, prezentujące najwyższy kunszt rzemieślniczy marki Bang & Olufsen.
Aby uczcić uruchomienie Atelier, Bang & Olufsen zaprezentuje Atelier Limited Edition Beosound 2 Gradient Collection. Obejmuje ona 10 różnych kombinacji gradientów inspirowanych emocjami wywoływanymi przez dźwięk, a każdy gradient koloru jest ograniczony do 10 grawerowanych i numerowanych sztuk produktów. Ich precyzyjne wykończenie to prawdziwa uczta dla oczu, którą klienci zawdzięczają specjalistycznej wiedzy Bang & Olufsen w zakresie obróbki aluminium oraz umiejętnościom duńskich rzemieślników zatrudnionych w renomowanej Fabryce 5 w Struer (Dania).
Produkty z programu Atelier będą dostępne w wybranych sklepach Bang & Olufsen. Klienci mogą również poznać przykładowe opcje personalizacji produktów na nowo powstałej stronie www Bang & Olufsen Atelier.
Bang & Olufsen
—
Bang & Olufsen to jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek luksusowych produkujących sprzęt audio-wideo. Założona w 1925 roku przez Petera Banga i Svenda Olufsena, od początku swego istnienia tworzy zaawansowane technologicznie produkty spełniające najwyższe standardy dźwięku. Głośniki, soundbary i słuchawki marki charakteryzują się perfekcyjnym wykonaniem i doskonałym designem. Z tego powodu wiele produktów sygnowanych logotypem B&O uznawanych jest za symbol audiowizualnej doskonałości i traktowanych jako kultowe. Innowacyjne i progresywne produkty firmy są sprzedawane na całym świecie w sklepach Bang & Olufsen, na stronie bang-olufsen.com oraz u wybranych sprzedawców detalicznych. Firma zatrudnia około 900 osób i działa na ponad 70 rynkach. Akcje Bang & Olufsen są notowane na NASDAQ Copenhagen A/S.
ASBIS Poland
—
ASBIS Poland to wiodący dystrybutor produktów IT i elektroniki użytkowej na rosnących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu i WNP, w tym jedyny dystrybutor marki Bang & Olufsen w Polsce. Firma globalnie posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży i obecnie zatrudnia ponad 2500 pracowników. ASBIS oferuje produkty ponad 250 renomowanych marek i prowadzi działalność w 60 krajach w Europie, Azji oraz Afryce. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Więcej o kulturze i sztuce znajdziecie tutaj.





